Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

egy kipcsak történetei

kipcsakok

kipcsakok

Elfeledett keleti keleti magyarság.

2024. február 09. - kipcsak harcos

kipcsakkan_1314szd_1369684_7144.jpg_741x600

A bejegyzés trackback címe:

https://kipcsakharcosok.blog.hu/api/trackback/id/tr9718322823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

add meg a jelszavad 2024.02.16. 16:17:02

Elég érdektelennek tűnik a blog. :)

hereverő heverő 2024.03.07. 17:50:03

@kipcsak harcos: Sebaj, majd felfejlődik :D Tudok hozni veszekedést ha akarod

kipcsak harcos 2024.03.07. 18:15:12

@hereverő heverő: mondjam azt, hogy benned nem csalódtam? :D
Egyébként csak azért bátorkodtam ezzel a gyenge kísérlettel, amivel te is egy új blog indításával, mert nem akartam magukra hagyni őket.
Aztán egy idő után már láttam, hogy te sokkal professzionálisabban meg tetted ezt (kapd be!).
A "kapd be" nyilván nem elismerés, hanem még csak nem is sértettség, előbb ébredtél is kitapasztaltad a buktatókat.

hereverő heverő 2024.03.17. 16:11:32

@kipcsak harcos: Plusz, nekem valahol ez a munkám. Nem a blogolás, nem a társadalmi kapcsolatok, hanem az informatika. És abban azért láttam már jó pár buktatót, meg majdnem ugyanannyi megoldást is.

kipcsak harcos 2024.03.17. 17:41:14

@hereverő heverő: majdnem úgy jártam ezzel a bejegyzéssel, mint Cérna privijével. Elkezdtem volna arcoskodni a nyílt téren.
Cérna küldött nekem privátba egy üzenetet, amit én a VVHV-n megválaszoltam. Nem vettem észre, hogy ez PM. (Miért is ne, hiszen abban a hitben voltam, kifejezetten ellenszenves vagyok neki, hogy jön akkor ehhez egy privát üzenet?)
Ezek után nagy mentegetőzésbe kezdtem, ami csak rontott a helyzeten.

hereverő heverő 2024.03.18. 09:03:43

@kipcsak harcos: Nem hiszem, hogy ellenszenves lennél. Ne ostorozd magad, arra van más jelőltünk :)
Amúgy miért lettél te Csernus?

kipcsak harcos 2024.03.31. 11:21:59

@hereverő heverő: mert WoC-nak gyermekelrontási tanácsokat adtam, de már visszavettem a másik "énem" :D
Bocsi, ez nem volt egy tüstént válasz. Nem igazán járok erre.
süti beállítások módosítása